Звіт

педагога – організатора   Комарівської ЗОШ І-ІІ ступенів

за  2017  -2018  н.р. І семестр

         Виховання  - найбільш важлива  і  найбільш суперечлива   сфера  педагогічної діяльності   на  сучасному с етапі  Виховна  робота  школи  спрямована   на  виконання   Закону   України «Про освіту», «Про громадські організації»,  «Конвенції  ООН про права   дитини», Конституції України , Статуту школи.

    На  базі  Комарівської ЗОШ І-ІІ ст..     діє дитяча організація «Берегиня», яка  зареєстрована  15.09. 2004 року(рішення №60 Комарівської с/р  ) До її складу  входять об'єднання  :

-         «Країна  барвінкова» -1-4 клас.

-         «Краяни» - 5-9 клас

-         СПІЛКИ:

-         «Барвінок» - 4 клас

-         «Віночок» - 1 клас 

-         «Калинка»   - 2 клас 

-         «Соняшник» - 3 клас 

-         «Патріот» - 6 клас 

-         «Ровесник» - 7 клас 

-         «Едельвейс» - 9 клас 

-         Калинове  гроно» - 5 клас 

-         «Зорепад» - 8 клас 

 

Мета   організації – виховувати у  дітей національну  свідомість, патріотизм, повагу  до історії українського народу, бережливе  ставлення до природи, підготовки учнів до самостійного життя .

         Основною метою виховної діяльності   є створення   оптимального соціально- культурного мікроклімату в  закладі  , який  сприяє  творчому   саморозкриттю, саморозвитку  , дозволяє   учням   легко  освоїтись у  своєму  виховному  просторі, спонукає   їх до діяльності  , яка   дозволяє  їм  вступати в  реальні  відносини з оточуючим світом  .

      Виховна  робота  в  школі   проводиться  за  такими орієнтирами:

-         Ціннісне ставлення  до себе  ;

-          Ціннісне ставлення   до сім'ї, родини , людей  ;

-         Ціннісне ставлення  особистості  до  суспільства  і  держави ;

-         Ціннісне ставлення  до праці;

-         Ціннісне ставлення  до природи ;

-         Ціннісне ставлення  до культури і  мистецтва 

-         Національно – патріотичне виховання 

    Пріоритетними були наступні напрямки виховної роботи : ціннісне  ставлення   особистості   до сім'ї, родини ,людей  ; ціннісне ставлення   особистості  до суспільства   і  держави , виховання  справжнього громадянина  - патріота .

   У І семестрі 2017-2018 н.р. позакласна   виховна  робота   проводилась згідно  програми «Основні  орієнтири виховання  учнів  1-11 класів  загальноосвітніх навчальних закладів  « затверджених наказом   Міністерства   освіти і  науки , молоді  та  спорту   України від  31.10.2011 № 1243, виховного  прану  та  плану  роботи педагога-організатора  .  Протягом   року   проводилися  загальношкільні   свята  та  заходи, тематичні  лінійки    , бесіди , рейди  по відвідуванню школи учнями, дотримання   санітарно – гігієнічних норм в  класних кімнатах та  зовнішньому   вигляді   учнів  . Виховну  роботу   здійснювали  на   створення   сприятливих умов   для  всебічного  розвитку  дітей  , їх адаптації  в  соціумі  , формування демократичного світогляду, ціннісних орієнтирів  , засвоєння   морально - етичних норм, сприйняття  власної індивідуальності  , впевненості  в  собі  , на  усвідомленому  виборі   саме здорового способу   життя  , через пропаганду духовних надбань  українського народу  , через заходи  спрямовані   на  виховання  любові   до рідної землі  , на  осмислення   самовизначення  у  виборі   професії .

На  протязі  2017-2018  н.р.за.І семестр  були проведені   такі  загальношкільні   свята  :

-         Свято  Першого дзвоника   (01.09)- п/о

-         Конкурс  - виставка  «Дари – осені» -  п/о , класоводи , класні  керівники

-         Шкільний ярмарок-П/О,учні1-9кл.

-         Поїздка в місто Чернівці в драмтеатр ім.О.Кобилянської на перегляд вистави «Сенс життя»(29.10)-П/О-Танасійчук Т.В.

-         Свято до Дня  працівників  освіти  «Вклоняюсь вчителю доземно « - п/о, класний  керівник 9 класу   Грицак  Д. Г.

-         Свято «Козацькі  Забави « (в  рамках тижня  українознавства  ) -   

 класний  керівник  7  класу  Дорожкіна Н.К..

-          Виховний  захід «Слава героям! Слава Україні!  «  до   Дня   Гідності та  Свободи з участю учасників АТО та батьків(26.10)-П/О-Танасійчук Т.В.

-         Виховний  захід «Права та обов’язки учнів»   (19.10) - класовод 3  класу 

-         Гуцул  Л. Г.

-         Виховний  захід «У нас одна Батьківщина-наша рідна Україна»(28.09) -  класовод  3  класу

-         Белінська М.П.

-         Трагічна  сторінка   Історії України – голодомор 1932-1933 рр. -   лінійка,  п/о

-         Виховний захід  «Тепло долонь і серця – захисникам України»(13.10)  - класний керівник  6 класу   -Гулей М.М.

-         Свято «Його величність годувальник-хліб» (30.11.) - класний  керівник  7 класу  Дорожкіна Н.К.

-         Свято Миколая (19.12)– класовод 1 класу  Бамбуляк Г.І.

-         Новорічні  карнавали: «З Новим роком!» та «А давайте, завітаємо…»    1 -4 кл. ,  5-9 клас   - П/О-Танасійчук Т.В. , класні  керівники .

-         Проект «Трудові традиції української родини»(14.12.)класовод 4 класу- Леонтій О.І.

-      Зустріч з лікарем Шемберком С.І. «Гігієна школяра»(29.11)-класний керівник 8 класу Бідулько М.І.

-Виховна справа «Україна-європейська держава»(11.10.)-класний керівник 9 класу-Грицак Д.Г.

Протягом    І семестру  в  школі   було проведено    такі  

        благодійні  Акції :

-         Виготовлення оберега для солдата

-          Акція –збір коштів хворому учневі Сторожинецької школи –інтернату Доскалюку Борису-2500грн.

-         Акція «Створи різдвяний настрій дітям із зони АТО»-збір іграшок,продуктів харчування,теплого одягу-1500грн.

   Самоврядування   - це реальний   безперервний  процес  залучення учнів  до суспільних справ.  Учнівське самоврядування   робить  життя  школи  змістовним  , насиченим, цікавим. Маючи діючу модель  учнівського самоврядування  , наша  школа , не тільки дає знання  , а  й  виховує  людину  в  дусі  патріотизму  , вчить добра ,  порядності  . Діти вчаться   відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один одному  .

Метою учнівського самоврядування є спільна  колективна  ,творча  робота , яка  об'єднує навколо себе   максимальну  кількість  учасників  , дає можливість  кожному спробувати свої сили, розкрити здібності  та  можливості . робота  комісій  направлена  саме  в  таке  русло, рота  учнів  допомогла   згуртувати їх, сприяла  самореалізації їх здібностей  та  організації їх позашкільного життя  .

 Протягом  навчального року   було проведено :

-         Вибори учнівського парламенту  школи  ;

-         Вибори учнівського самоврядування  в  класах

-         Щомісячні  засідання  комісій 

-         Щотижневі лінійки ;

-         Тематичні  радіо лінійки .

         Учнівське  самоврядування   в І семестрі 2017-2018н.р.   працювало на  достатньо дієвому  рівні. Установлено що шкільна учнівська організація « Берегиня » діє за Статутом. Систематично ведуться протоколи учнівських зборів, засідань  ради учнівського самоврядування, окремих  комісій  .

         Робота органів учнівського самоврядування спланована не лише на загальношкільному, а й на рівні класних колективів, які є структурними одиницями самоврядування, що входять до загальношкільної моделі самоврядування. Відповідним чином сформовано й систему доручень у класах .

         Слід зазначити, що представниками органів учнівського самоврядування рідко  проводяться рейди-перевірки (зовнішнього вигляду школярів, санітарного стану класних кімнат, стану збереження підручників).  Потрібно відновити  стенд «Стоп запізненню !», відкриті засідання ради, на які запрошувати  порушників  дисципліни, їхніх  батьків. 

                   Для активізації діяльності учнівського самоврядування  в школі приділяється увага  використанню  шкільного радіомовлення, а також використанню можливостей  системи Інтернет (сайт, електронна пошта).    На сайті систематично висвітлюється результативність участі учнів школи в заходах, акціях, ініційованих учнівським самоврядуванням .

         Розвиток учнівського самоврядування залежить і від рівня підтримки самоврядування адміністрацією, педагогами, учнями й батьками. У співбесіді з лідерами учнівського самоврядування виявлено, що його актив систематично зустрічається з адміністрацією закладу для вирішення проблем. Координатор діяльності учнівського самоврядування за сприяння адміністрації школи спільно з педагогічним колективом створює умови для постійного пошуку цікавих форм організаторської роботи, удосконалення методів роботи з учнівським активом , структури органів учнівського самоврядування, його моделі.

         Незважаючи на загальні позитивні тенденції існують і негативні прояви

·        Небажання вчителів делегувати частину своїх повноважень дітям для участі в управлінні навчальним закладом

·        Взаємодія з дорослими на рівні підпорядкування, а не на рівні партнерства

·        Пасивність частини учнів

·        Нерозвиненість в учнів соціальної компетентності та відповідальності, необхідної для прийняття рішень.

 

   Таким чином   у  школі   створено  всі необхідні  умови  , за  яких може  розвинутися   активний   громадянин сучасного суспільства  , що добре знає себе  , вміє правильно використовувати власний  потенціал, здатний   створити ситуацію успіху, розробити й  реалізувати власний  життєвий   проект.

 

Педагог-організатор:__________Танасійчук Т.В.